Partners 2019

Hieronder treft u een overzicht van de partners van die op donderdag 9 mei 2019 aanwezig zullen zijn  in het Spant! te Bussum. Dit overzicht wordt regelmatig bijgewerkt.

00

Ultimoo X

bekijk contactgegevens
00

Jongerius Huurdesk X

Jongerius Huurdesk biedt volledige ondersteuning voor woningcorporaties bij het optimaliseren van het huurincasso proces. De diensten en producten die Jongerius Huurdesk faciliteert, stellen woningcorporaties in staat om structureel en systematisch het betaalgedrag van een huurder te verbeteren. Jongerius Huurdesk weet uit jarenlange ervaring hoe, door preventief handelen, huurachterstanden geminimaliseerd kunnen worden. Hierdoor wordt het aantal ontruimingen significant teruggedrongen, soms tot wel meer dan 70%.

bekijk contactgegevens
00

AcceptEasy X

Klanten bereiken als het tijd is om te betalen. Bedrijven helpen om contactkanalen te ontsluiten voor transacties. Om vervolgens de transactie te gebruiken als contactmoment voor merkbeleving en klanttevredenheid. Met AcceptEasy brengen bedrijven real-time betaalverzoeken, machtigingen en verificaties op de juiste plek, op het juiste moment, onder de aandacht bij hun klanten. Met als doel aanzetten tot een succesvolle (trans)actie. Je klanten meer betaalgemak bieden terwijl je data verzamelt om gedrag te analyseren en verdere acties te bepalen. Het resultaat: méér tijdige betalingen, méér klantinzicht en méér tevreden klanten.

bekijk contactgegevens
00

Gerechtsdeurwaarderskantoor Visser X

Gerechtsdeurwaarderskantoor Visser: met ruim 60 jaar ervaring binnen de gerechtsdeurwaarders, incasso- en huurrechtpraktijk uw lokale expert en ontzorgende dienstverlener! Onze dienstverlening onderscheidt zich door de kernwaarden van een familiebedrijf: een cultuur van betrokkenheid en verantwoordelijkheid. Wij geloven dat ondanks alle informatie die data ons geeft het menselijke aspect en een duurzame klantrelatie centraal moeten staan.

Wij gebruiken onze data om een Neurale Dossier Waarde te berekenen die ons in staat stelt om met adequate middelen en passende tone-of-voice in gesprek te komen én te blijven met uw debiteur, uw debiteur in beweging te brengen en u van maatwerkadvies te voorzien.

bekijk contactgegevens
00

Mail to Pay X

Mail to Pay maakt software voor bedrijven die grote hoeveelheden betaalverzoeken versturen, zoals energiebedrijven, woningcorporaties en verzekeraars. Openstaande rekeningen worden beter, sneller en klantvriendelijker betaald als bedrijven Mail to Pay software inzetten. Mail to Pay verwerkt voor haar klanten ongeveer 1 miljoen betaalverzoeken per maand via email, sms, print of telefoon, en is een van de grootste leveranciers van debiteuren proces automatisering (DPA) software van Nederland.

bekijk contactgegevens
00

Van Arkel gerechtsdeurwaarders & incasso X

U kunt bij Van Arkel terecht voor minnelijke & gerechtelijke incasso, zowel nationaal als internationaal, juridisch advies en debiteurenbeheer. Met dit fullservice-dienstenpakket ontzorgen wij onze opdrachtgevers. Daarbij streven we altijd naar een maximaal resultaat, zonder het sociale aspect uit het oog te verliezen.

bekijk contactgegevens
00

Flanderijn X

Flanderijn behoort tot de top van de incasso- en gerechtsdeurwaardersorganisaties in Nederland. Niet alleen in de omvang, maar ook in kwaliteit. Flanderijn heeft zich in 70 jaar ontwikkeld van eenmanszaak in Rotterdam tot een toonaangevende organisatie met 12 kantoren in Nederland en België. De organisatie telt ruim 600 medewerkers, verdeeld over alle kantoren. Flanderijn heeft alles in huis: van detachering, facturatie, debiteurenbeheer, consultancy, trainingen en minnelijke incasso tot het uitvoeren van procedures en het ten uitvoer leggen van vonnissen en dwangbevelen. Het incasseren van openstaande schulden doen we op een unieke methode gebaseerd op het verkrijgen van vertrouwen en het voorkomen van onnodige kosten. Een methode die leidt tot verhalen met goede afloop. En dat u als schuldeiser betaald wordt.

bekijk contactgegevens
00

CE-iT X

Bij CE-iT doen we dingen soms anders. Anders maar altijd met als doel om het uiteindelijk slimmer te doen. Slimmer binnen onze software en slimmer voor de klant en gebruikers.

Wij bestaan sinds 2003 en ontwikkelen software. Software die flexibel is, omdat de wereld dat vraagt en wensen van vandaag niet de wensen van morgen zijn.

bekijk contactgegevens
1

Postex X

Postex is een cloudplatform waarmee digitale documenten, online betaalmogelijkheden en actieberichten kunnen worden omgezet in een gepersonaliseerde conversatie. Het softwareplatform levert als resultaat een optimale digitale klantervaring, versnelde digitalisering, en een effectieve interne bedrijfsvoering.

Postex biedt woningcorporaties, verzekeringsbedrijven en gemeenten complete ondersteuning voor uitgaande klantcommunicatie afgestemd op de dagelijkse output én de periodieke bulkstromen:

  • Vanuit het platform wordt de volledige verzending van bijvoorbeeld prolongaties, aanmaningen, huurverhogingsbrieven, stook- en servicekosten afrekeningen, eindafrekeningen, projectbrieven, verhuur- en overige correspondentie verzorgd. Alle berichten kunnen worden verzonden in de huisstijl van de verzender.
  • De verzender heeft een eenduidig en centraal inzicht in de totale correspondentiestromen.
  • Tevens wordt het lees- en betaalgedrag van de ontvanger gemeten en kan de verzender snel schakelen (bijvoorbeeld SMS-preminders en reminders sturen).
  • Met het Postexcloudplatform versnellen organisaties de overstap van fysieke naar digitale communicatie. Het platform voorziet in digitaliseringscampagnes waarbij de ontvanger eenvoudig de communicatievoorkeur kan aanpassen.
  • Integratie met diverse ERP-systemen en verrijkte klantdata is volledig uitwisselbaar
  • Verhogen van servicegraad richting klanten door iDEAL-betaalservice
  • Track-en-trace op verzonden berichten.
  • Het geautomatiseerd afhandelen van retour gekomen berichten (zowel fysiek als digitaal)
  • AVG-proof; Postex beschikt over de ISAE3402 type 2 verklaring

Het Postex-softwareplatform wordt gebruikt door ruim 250 organisaties binnen diverse sectoren en is complementair aan de diverse business applicaties welke binnen de sector gebruikt worden. Postex heeft in vijf jaar tijd een enorme groei doorgemaakt in de sector. Wij werken op dit moment bijvoorbeeld voor tientallen woningcorporaties. Een aantal klanten die succesvol het platform van Postex gebruiken zijn o.a. Maasdelta, Woonwenz, Casade, Stadlander, Kleurrijk Wonen, De Goede Woning, Mooiland, Kennemer Wonen, Actium en vele andere corporaties.

bekijk contactgegevens
3

Collenda X

Collenda levert met de Collections Performance Manager (CPM) een standaard SaaS-oplossing voor rapportage, benchmark en distributie van huurincassodossiers bij de incassopartner(s). In onze visie is business intelligence (BI) niet het doel, maar slechts het middel om grip op, controle over en inzicht in de externe huurincasso portefeuille te krijgen. Wij zijn de onafhankelijke specialist met 100% focus op incasso management. Een pragmatische en klantgerichte leverancier die BI inzet om woningcorporaties te ontzorgen in het succesvol managen van de zittende en vertrokken huurders bij de incassopartner(s).

bekijk contactgegevens
12

GGN X

GGN biedt alle diensten die nodig zijn om de waarde van klanten tot uitdrukking te brengen in betaalde rekeningen én om die klantwaarde te behouden. Van acceptatie, facturatie, debiteurenbeheer, incasso tot de inzet van deurwaarders. GGN heeft alles in huis.  Bij alles wat we doen maken we effectief gebruik van kennis van debiteuren en hun betaalgedrag waarbij sociaal en financieel rendement samenkomen. GGN, aandacht loont.

bekijk contactgegevens
13

Hafkamp Groenewegen X

Wij incasseren op daadkrachtige maar respectvolle wijze. Onze werkwijze is pro-actief en gericht op persoonlijk contact. Bij alles wat wij doen houden wij zowel het belang van de klantrelatie als het risico op onverhaalbare kosten in het oog. Wij hebben aandacht en begrip voor hen die wel willen maar niet kunnen betalen en ondersteunen hen binnen de kaders die daarvoor beschikbaar zijn.

Kernwaarden vormen het ethisch kompas van onze organisatie.  Iedereen binnen onze organisatie heeft zich verbonden aan de navolgende kernwaarden:

  • Ontzorgend
  • Geloofwaardig
  • Daadkrachtig
  • Respectvol
  • Betrokken
bekijk contactgegevens