Partners 2019

Hieronder treft u een overzicht van de partners die op donderdag 9 mei 2019 aanwezig zijn tijdens het Jaarcongres Credit Management in de Publieke Sector in het Spant! te Bussum.

1

Postex X

Postex is een cloudplatform waarmee digitale documenten, online betaalmogelijkheden en actieberichten kunnen worden omgezet in een gepersonaliseerde conversatie. Het softwareplatform levert als resultaat een optimale digitale klantervaring, versnelde digitalisering, en een effectieve interne bedrijfsvoering.

Postex biedt woningcorporaties, verzekeringsbedrijven en gemeenten complete ondersteuning voor uitgaande klantcommunicatie afgestemd op de dagelijkse output én de periodieke bulkstromen:

  • Vanuit het platform wordt de volledige verzending van bijvoorbeeld prolongaties, aanmaningen, huurverhogingsbrieven, stook- en servicekosten afrekeningen, eindafrekeningen, projectbrieven, verhuur- en overige correspondentie verzorgd. Alle berichten kunnen worden verzonden in de huisstijl van de verzender.
  • De verzender heeft een eenduidig en centraal inzicht in de totale correspondentiestromen.
  • Tevens wordt het lees- en betaalgedrag van de ontvanger gemeten en kan de verzender snel schakelen (bijvoorbeeld SMS-preminders en reminders sturen).
  • Met het Postexcloudplatform versnellen organisaties de overstap van fysieke naar digitale communicatie. Het platform voorziet in digitaliseringscampagnes waarbij de ontvanger eenvoudig de communicatievoorkeur kan aanpassen.
  • Integratie met diverse ERP-systemen en verrijkte klantdata is volledig uitwisselbaar
  • Verhogen van servicegraad richting klanten door iDEAL-betaalservice
  • Track-en-trace op verzonden berichten.
  • Het geautomatiseerd afhandelen van retour gekomen berichten (zowel fysiek als digitaal)
  • AVG-proof; Postex beschikt over de ISAE3402 type 2 verklaring

Het Postex-softwareplatform wordt gebruikt door ruim 250 organisaties binnen diverse sectoren en is complementair aan de diverse business applicaties welke binnen de sector gebruikt worden. Postex heeft in vijf jaar tijd een enorme groei doorgemaakt in de sector. Wij werken op dit moment bijvoorbeeld voor tientallen woningcorporaties. Een aantal klanten die succesvol het platform van Postex gebruiken zijn o.a. Maasdelta, Woonwenz, Casade, Stadlander, Kleurrijk Wonen, De Goede Woning, Mooiland, Kennemer Wonen, Actium en vele andere corporaties.

bekijk contactgegevens
2b

Incassotool X

2a

Gerechtsdeurwaarderskantoor Visser X

Gerechtsdeurwaarderskantoor Visser: met ruim 60 jaar ervaring binnen de gerechtsdeurwaarders, incasso- en huurrechtpraktijk uw lokale expert en ontzorgende dienstverlener! Onze dienstverlening onderscheidt zich door de kernwaarden van een familiebedrijf: een cultuur van betrokkenheid en verantwoordelijkheid. Wij geloven dat ondanks alle informatie die data ons geeft het menselijke aspect en een duurzame klantrelatie centraal moeten staan.

Wij gebruiken onze data om een Neurale Dossier Waarde te berekenen die ons in staat stelt om met adequate middelen en passende tone-of-voice in gesprek te komen én te blijven met uw debiteur, uw debiteur in beweging te brengen en u van maatwerkadvies te voorzien.

bekijk contactgegevens
3

Collenda X

Collenda is een ambitieuze en klantgerichte software ontwikkelaar met een schat aan creditmanagement ervaring. Met ons product Cwize krijgt uw organisatie grip op essentiële data in het end-to-end collection management proces. U brengt hiermee de dialoog op gang en zorgt voor het maximale rendement tussen u én uw incassopartner(s).

Wij leveren transparante rapportages, waarmee u snel pro-actief kunt sturen. Onze klanten ervaren het delen van uniforme data als de essentie van partnership. Door de gecertificeerde cloud-oplossing is Cwize snel geïmplementeerd en heeft uw organisatie zelf geen IT inspanning. Cwize beschikt  over een ISAE3402 Type II  verklaring en is ISO 27001 gecertificeerd. U bent daarmee direct verzekerd van kwaliteit van onze dienstverlening.

bekijk contactgegevens
4

CE-iT X

Bij CE-iT doen we dingen soms anders. Anders maar altijd met als doel om het uiteindelijk slimmer te doen. Slimmer binnen onze software en slimmer voor de klant en gebruikers. Wij bestaan sinds 2003 en ontwikkelen software. Software die flexibel is, omdat de wereld dat vraagt en wensen van vandaag niet de wensen van morgen zijn.

bekijk contactgegevens
5

GGN X

GGN innoveert en optimaliseert incasso- en deurwaardersprocessen. Maar uiteindelijk draait het om mensen in beweging krijgen. Soms is daarvoor een strenge aanpak nodig, veel vaker een helpende hand. Bij alles wat we doen maken we effectief gebruik van kennis van debiteuren en hun betaalgedrag waarbij sociaal en financieel rendement samenkomen. GGN streeft daarbij naar het oplossen van schulden voor ze problematisch worden. Want wij geloven dat aandacht loont.

bekijk contactgegevens
6

Mind2Pay X

Mind2Pay is de specialist in gerobotiseerd creditmanagement voor zowel B2C als B2B processen.

Slim en persoonlijk

Mind2Pay staat voor een slimme èn persoonlijke benadering van debiteuren met als resultaat een efficiënter debiteurenbeheer proces, een beter betaalgedrag en meer persoonlijke aandacht voor de debiteur die dit nodig heeft.

Verantwoord robotiseren

Robotisering heeft de toekomst. Mind2Pay speelt daar maatschappelijk verantwoord op in en maakt gebruik van bots (gerobotiseerde processen) die het onpersoonlijke deel van het debiteurenbeheer-proces uitvoeren en de medewerkers aansturen middels een persoonlijke agenda om juist die debiteuren te kunnen helpen die de behoefte hebben. Aandacht en persoonlijk contact zijn essentieel.

Data Analyse bepaalt Tone of Voice

De bots van Mind2Pay verzamelen data teneinde het betaalgedrag van klanten te analyseren. Niet iedere klant is immers hetzelfde en het is niet altijd dezelfde klant die in de debiteurenlijst staat. Door deze data analyse kunnen de bots vervolgens heel nauwgezet de tone of voice bepalen.

Resultaatgericht

Goed ingericht en gebruikt kan op deze wijze robotisering op een klantvriendelijke manier circa 80% van de workflow processen afhandelen. Hierdoor ontstaat tijd voor die klant die de aandacht nodig heeft. Het resultaat is verbluffend, de klantwaardering & loyaliteit schieten omhoog en de openstaande posten dalen met gemiddeld 30%!

Best Value partner

Mind2Pay is voorstander van Best Value overeenkomsten, dat zijn overeenkomsten waarbij er in plaats van de traditionele klant – leverancier verhouding een partnership wordt aangegaan waarbij  Mind2Pay langdurig betrokken blijft en verantwoordelijkheid neemt voor het behalen van de overeengekomen KPI’s.

bekijk contactgegevens
7

10FORIT X

10FORIT helpt bedrijven en organisaties sinds 2007 om optimaal digitaal te communiceren. We zorgen ervoor dat klanten de juiste boodschap op het juiste moment in de juiste tone-of-voice ontvangen via de juiste communicatiekanalen. Dat doen we geautomatiseerd vanuit ons omnichannel communicatieplatform via telefoon, voiceberichten, sms, E-mail, WhatsApp en print. Zo zorgen we onder meer dat debiteuren een betalingsherinnering krijgen, patiënten herinnerd worden aan een afspraak en relaties een uitnodiging of speciale aanbieding ontvangen. We verzorgen klantgerichte, geautomatiseerde communicatie voor uiteenlopende organisaties, waaronder woningcorporaties, telecomaanbieders, incassobedrijven en verzekeraars.

bekijk contactgegevens
8

Flanderijn X

Flanderijn behoort tot de top van de incasso- en gerechtsdeurwaardersorganisaties in Nederland. Niet alleen in de omvang, maar ook in kwaliteit. Flanderijn heeft zich in 70 jaar ontwikkeld van eenmanszaak in Rotterdam tot een toonaangevende organisatie met 12 kantoren in Nederland en België. De organisatie telt ruim 600 medewerkers, verdeeld over alle kantoren. Flanderijn heeft alles in huis: van detachering, facturatie, debiteurenbeheer, consultancy, trainingen en minnelijke incasso tot het uitvoeren van procedures en het ten uitvoer leggen van vonnissen en dwangbevelen. Het incasseren van openstaande schulden doen we op een unieke methode gebaseerd op het verkrijgen van vertrouwen en het voorkomen van onnodige kosten. Een methode die leidt tot verhalen met goede afloop. En dat u als schuldeiser betaald wordt.

bekijk contactgegevens
9

Van Arkel gerechtsdeurwaarders & incasso X

U kunt bij Van Arkel terecht voor minnelijke & gerechtelijke incasso, zowel nationaal als internationaal, juridisch advies en debiteurenbeheer. Met dit fullservice-dienstenpakket ontzorgen wij onze opdrachtgevers. Daarbij streven we altijd naar een maximaal resultaat, zonder het sociale aspect uit het oog te verliezen.

bekijk contactgegevens
10

AcceptEasy X

Klanten bereiken als het tijd is om te betalen. Bedrijven helpen om contactkanalen te ontsluiten voor transacties. Om vervolgens de transactie te gebruiken als contactmoment voor merkbeleving en klanttevredenheid. Met AcceptEasy brengen bedrijven real-time betaalverzoeken, machtigingen en verificaties op de juiste plek, op het juiste moment, onder de aandacht bij hun klanten. Met als doel aanzetten tot een succesvolle (trans)actie. Je klanten meer betaalgemak bieden terwijl je data verzamelt om gedrag te analyseren en verdere acties te bepalen. Het resultaat: méér tijdige betalingen, méér klantinzicht en méér tevreden klanten.

bekijk contactgegevens
11

Hafkamp Groenewegen X

Wij incasseren op daadkrachtige maar respectvolle wijze. Onze werkwijze is pro-actief en gericht op persoonlijk contact. Bij alles wat wij doen houden wij zowel het belang van de klantrelatie als het risico op onverhaalbare kosten in het oog. Wij hebben aandacht en begrip voor hen die wel willen maar niet kunnen betalen en ondersteunen hen binnen de kaders die daarvoor beschikbaar zijn.

Kernwaarden vormen het ethisch kompas van onze organisatie.  Iedereen binnen onze organisatie heeft zich verbonden aan de navolgende kernwaarden:

  • Ontzorgend
  • Geloofwaardig
  • Daadkrachtig
  • Respectvol
  • Betrokken
bekijk contactgegevens
12

Mail to Pay X

Mail to Pay is de grondlegger van Debtor Process Automation (DPA). Door jarenlange ervaring in Credit Management te combineren met de laatste innovaties is het Mail to Pay gelukt een platform te ontwikkelen dat direct kan bijdragen aan de financiële gezondheid van een organisatie en haar debiteuren.

Innovatie
Mail to Pay levert continu nieuwe innovaties aan haar klanten en relaties. Hierdoor lopen zij voorop op het gebied van incasso en betalingstechniek. In 2018 heeft dit geresulteerd in het winnen van de Credit Management Innovation Award.

Veiligheid
Met terugkerende security tests waarborgt Mail to Pay de veiligheid van haar klanten. De gegevens die worden verwerkt worden behandeld en gecontroleerd volgens de AVG/GDPR.

Referentie
Mail to Pay is de trotse leverancier van groot aantal organisaties in de Publieke Sector. Organisaties als: VGZ, PWN, Ymere, WML, Vidomes, Nationale Nederlanden en vele andere mag Mail to Pay tot haar klanten rekenen.

bekijk contactgegevens
15

Jongerius Huur- & Overheidsincasso X

Jongerius Huurdesk biedt volledige ondersteuning voor woningcorporaties bij het optimaliseren van het huurincasso proces. De diensten en producten die Jongerius Huurdesk faciliteert, stellen woningcorporaties in staat om structureel en systematisch het betaalgedrag van een huurder te verbeteren. Jongerius Huurdesk weet uit jarenlange ervaring hoe, door preventief handelen, huurachterstanden geminimaliseerd kunnen worden. Hierdoor wordt het aantal ontruimingen significant teruggedrongen, soms tot wel meer dan 70%.

bekijk contactgegevens
16

Ultimoo X

bekijk contactgegevens